• (iOS) Dumb Ways to Die lõpmatute punktide häkkimine

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dumb Ways to Die ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dumb Ways to Die IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ lõpmatute punktide häkkimine ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dumb Ways to Die 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    See mäng on tõesti lõbus ja armas. Ma naudin selle mängimist.Siiski maksin reklaami eemaldamise eest ja see võttis ainult minu raha. Ma saan ikka pärast iga mängu reklaame. Proovisin selle eest uuesti maksta, kuid makseekraan keeldub laadimast. Mäng on lõbus, ärge saage minust valesti aru, kõik reklaamid muudavad selle nii tülikaks.

    armastan kunsti. naljakad surmaanimatsioonid ja väga rahuldustpakkuvad

    Esiteks tekitab see mulle nostalgiat. Teiseks on laul parim TULM VIISID SURMA NII PALJU RUMMA VIISID SURMA NII PALJU RUMMA VIISID SURMA SURMA SURE NII PALJU RUMMA VIISID NII PALJU TUMMA SURMA. Ja lõpuks on see nii lõbus, ma pole seda mängu mänginud alates 6-aastasest ja ma ei saa seda alla laadida, kuna mul pole tahvelarvutis ruumi, kuigi mul pole peaaegu ühtegi mängu, see sõltub sellest, kui palju GB/MB/KB sellel on.

    Ma armastan seda rakendust ise, mäletan siiski rongi ja tunnustan seda rakendust ka selle eest, et see pani mind nii surma kartma (olin umbes 7-aastane või midagi sellist, kui esimest korda mängisin), kindlasti ei sobi see lastele, kuid peale selle on see fantastiline!

    Ma hindasin seda 3-ga ⭐️ kuna mõned selles mängus on muutunud (ma ei ole ka lol), kuid see on ilus puudutades minu CP-d, minu tegelast, mitte filmi. Palun eemaldage see rumal kaktus (LOL)

    Minu jaoks ei klõpsanud. Mängujuhiseid ei leidnud. Lisaks on minimängude juhised liiga kiired, et neid järgida. Kõik oleks olnud korras, kui mäng oleks mulle meeldinud, kahjuks pole see minu tassike teed.

    See on suurepärane

    Hinnang aastate eest, kui seda mängisin: Aastaid tagasi, kui see esimest korda välja tuli, lõbustati mind tundide kaupa! Autos, ilma wifita karavanis ja isegi minu majas! Ma tõesti armastan seda rakendust ja nüüd laadin selle uuesti alla, see toob nii palju mälestusi :)

    Lõbus mäng, kuid reklaame on liiga palju ja need on tõesti invasiivsed, te ei saa mõnda vahele jätta ja kui surete, peate mängu taaskäivitama, et see reklaamist eemaldada, laadisin selle alla selle vana versiooni tõttu. aga ma ei saa öelda, et see seekord mulle meeldiks. Lisaks on puutetundlikkus halb, lihtsalt pühkige ja midagi ei juhtu.

    Väga lõbus. Ainus, mis sellel mängul valesti on, on üks tase. Tasemel, kus peate vere peatama, on lubatud kasutada ainult 2 sõrme, mis muudab võidu saavutamise enamikul juhtudel võimatuks. Ma ei tea, kas see on lihtsalt minu seade või tõrge mängus.

    Ma tean, et see sisaldab rakendust ja see on okei, kuna see ei ilmu mängu vahepeal. See tähendab, et pärast seda, kui oleme kaotanud kõik kolm elu, on kõik korras, näeksin rakendust. Aga see on pagana ärritav, kui see sõna otseses mõttes katkestab teie mängu, MIS IKKA KÄIB!!!

    Pidage meeles, millal see mäng esimest korda välja tuli. Kiire tempo, loominguline ja lõbus. Selle asemel on see nüüd reklaamidest KIRI. Ei saa enam tagaplaanile jääda, reklaamid on tänapäeval veebielementidele kõige suurem vähk ja see on kõige suurem pettumus.

    See on nii hea asii. Seda mängu on nii lõbus videot vaadata ja teisel päeval. Olen ilus inimene. Ainus viis parima eluviisi saavutamiseks. Mul on hea mõte, et pean maksma esimese ei vastuta uusima versiooni eest. a

    täiega lahe.

    Naljakad, rumalad minimängud armsate tegelastega, kes kohtuvad oma surmaga väga lollil ja kahetsusväärsel viisil. Paar päeva oli lõbus proovida, kuid pärast seda kaotas taasesituse väärtus kiiresti.

    Ei hakka tööle näitab ainult kosmose pilti

    Mulle ei meeldi heli Mulle meeldivad algsed helid, mis on lollid viisid heli summutamiseks

    Seda ei saa nädalaid avada. Klõpsan Start ja rakendus jookseb kokku või esitab muusikat tühja ekraaniga

    Pask

    Mulle meeldib, aga reklaame on liiga palju. Mõned neist on lihtsad ja mõned mitte. Aga ma võin raskeid mänge võita, välja arvatud see, et Dippy mäng oli liiga kiire ja ma ei saanud sellega hakkama. Ja ma saan ka lahedaid, ägedaid ja hämmastavaid auhindu/kingitusi.

    liiga palju reklaame. laadisin selle mängu varem alla ja see oli parem, sest selles ei olnud liiga palju segavaid reklaame.

    See mäng on igavene lõbus ja pidev väljakutse. Suurepärane viis aja veetmiseks. Soovin, et see aeglustuks veidi, et mängijal oleks aega mõista, mis väljakutse on ja kuidas seda lihtsamalt kontrollida. Kuid kindlasti meeldis see, mida sellel mängul on.

    palun ärge laadige seda mängu alla ... see tundub atraktiivne, kuid väga raske, ei suuda ühtegi väljakutset isegi korra täita. nende täitmiseks kulub väga vähem aega ja ka juhised pole selged ja kaovad väga kiiresti.

    Kõige rohkem reklaame, mida ma kunagi näinud olen. Mäng on hea, kuid seetõttu ei saa seda mängida. Tõsiselt, tagantjärele reklaamid – ühel hetkel oli see üle minuti pikk ja ma ei uskunud, et need katkevad. Parandage see ja ma installin uuesti.

    Mängisin algupäraseid rumalaid viise surra ja armastan seda, mida teadsin, VEEL PAREMINI (ja see ütleb midagi, sest MULLE ARMASTAS vana)! Tavaliselt käin selles mängus, et mind rõõmustada, sest graafika on lõbus ja animatsioonid on VÄGA NALJAD!!!

    Mõni tase on natuke raske, aga mäng on nii naljakas...ma arvan, et see on väga hea mäng ja kõik tahavad selle alla laadida...

    Kui mina..annan 5 tärni..see on hea mõte..aga see pole lastele...aga see on naljakas


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :